Warning: Division by zero in [path]/includes/class_postbit.php(294) : eval()'d code on line 80

Warning: Division by zero in [path]/includes/class_postbit.php(294) : eval()'d code on line 80

Warning: Division by zero in [path]/includes/class_postbit.php(294) : eval()'d code on line 80

Warning: Division by zero in [path]/includes/class_postbit.php(294) : eval()'d code on line 80

Warning: Division by zero in [path]/includes/class_postbit.php(294) : eval()'d code on line 80

Warning: Division by zero in [path]/includes/class_postbit.php(294) : eval()'d code on line 80
رواية اغتصاب بالاتفاق للكاتبة سلمى المصري - الصفحة 5 - منتدي عالمك
للنساء فقط

المنتدى الأدبي

ابيات شعر قصيرة,شعر وشعراء,ابحارات ادبية وشعرية,شعر مصرى,أبيات شعر حكمة,تخصص ادبي,نقد ادبي,ابيات شعرية,نثر,شعر الحب,شعر فصيح,مقالات,خواطر,ابيات شعر مدح,وروايات منتهيه,قصص ادبيه,المنتدى الادبي .

نسخ رابط الموضوع
https://vb.3almc.com/showthread.php?t=17026
15336 35
09-07-2019
#25  

افتراضيرد: رواية اغتصاب بالاتفاق للكاتبة سلمى المصري

الفصل الثالث والعشرون
______________________________________________
استأذن سليم بسب مكالمه أتت له
جاسم : انتي ليه مقولتليش قبل كدا اني سليم اخوكي
نوجا : انا بجد مش فاهمك انت ليك عين تتكلم بعد اللي عملته معايا
جاسم : ردي علي سؤالي
نوجا : كنت سالت علشان اقولك
جاسم : نوجا


نوجا : انا بكرهك ياجاسم بكرهك
وانتهى الزفاف على تلك الكلمه
حسام : خلي بالك من مرام ياعز انا عارف انت قد ايه بتحبها وعارف انك بتخاف على زعلها
وانتي ياميرو اياكي تزعلي زوجك هو امانك دلوقت واقرب ليكي مننا دلوقت
احتضنت أخيها بشده دمعت أعين حسام وعينها لمحهم جاسم من بعيد
فذهب إليهم تارك نوجا مع سليم
سليم : نوجا حبيبتي انتي ازاي بتكلمي جاسم بالعنف ده جاسم راجل شرقي وميستحملش منك المعامله دي
نوجا : والمطلوب ياسليم
سليم : في ايه يابنتي هو انتي مجبوره عليه
نوجا : حاسه اني اتسرعت في قراري مش اكتر
سليم : نعم يااختي وجايه تفتكري دلوقت انك اتسرعتي في قرارك انتي بتهزري يابنت العمري
نوجا : مالك ياسليم بتكلم معايا كدا ليه
سليم : علشان مش شايف فيكي مواصفات الزوجه الصالحه بتكلمي زوجك بجراءه ترعب ناقص تشتمي ده مش من نوع اللي بيستحمل
سامعه
دمعت أعين نوجا رق قلبه لها
سليم : انتي علشان عارفه اني بضعف اودام دموعك هتعملي كدا طيب سيبني اعيش في دور الأب ده شويا اللي بنوته ونور عينه بتجوز
ابتسمت نوجا قبل رأسها
سليم : جاسم بيحبك ويمكن من حبو ليكي بيعمل حاجات تزعلك بس لازم تستحملي وتاقلمي على طباعك
اومات رأسها
سليم : ربنا يرزقك كل خير ويرزقك الذريه الصالحه وابقى خالو بقى
نوجا : ربنا مايحرمني من وجودك جانبي
وانتهت تلك الليله كل منهم سافر وأخذ عروسته حيث شهر العسل
وفي الفندق في جناحهم الخاص
مازالت بفستان الفرح
جاسم : مش هتغيري
نوجا : حتى لو غيرت مش هتلمس شعره مني
استفزته كلماتها
مسكها من حامله الفستان على رغم من عدم قصرها على الرغم ان هناك فرق قامه بينهم كبير
جاسم : ومين قالك اني عايز المسك اللي انا عايزو خدته خلاص
نوجا : انت حيوان
مسكها بقوه من وجهها
جاسم : لسانك بقى طويل أوي و صبري بدأ ينفذ احترمي نفسك واتكلمي بااحترام معايا
زاحت يدها
نوجا : الواحد بيتكلم بااحترام مع المحترمين مش مع اللي زيك
لم يشعر بنفسه الا وهو يصفعها على وجهها نزلت قطرات الدماء من فاهمها
نوجا : عرفت انك مش راجل
جاسم : ماانا رديت قبل كدا على كلمتك اظني ردي لم يمكن تكوني نسيتي
وضحك بسخرية لم تشعر بنفسها الا ودموع تملئ وجنتيها
ضعف جدا أمام دموعها
خرج خارج الغرفه وجلس على الاريكه
من كسرة البكاء نامت كما هي دخل قلق عليها عندما لم يسمع صوتها
وجدها نائمه على الكرسي حملها بين يده كان وزنها ضعيف جدا مما كانت تفعله في الأيام الأخيرة من امتناع عن الأكل
انزلها إلى سرير وغطاها برفق
جلس بجانبها يتاملها وهي نائمه كانت مثل الطفله التي اغضبها ابيها
ونامت من البكاء
قبل يداها وهي نائمه برفق ومسح على رأسها نعم أنه الحب
كان يحبها بشده ولكن غضبه سيطر عليه جعله مثل الشيطان
ظل يتأمل فيها حتى نام ببدلته على الكرسي المقارب لها
صحيت من النوم وجدته نام على كرسي بجانبها
نوجا : من انت هل انت تحبني حقا ام تتصنع الحب هل انت ملاك أم شيطان هل انت قاسي ام حنون من انت هل رفيقي ام عدوى لماذا سببت لي هذا الجرح اه لو كنت تعلم كم كنت احبك لما فعلت بي هذا ابدا
فاق من نومه على صوت موبايله
رد بنعاس
جاسم : في ايه ياعز انت لحقت صحيت
عز : بتطمن عليكم
جاسم : خليك في حالك
عز : طيب بقولك اختك المجنونه دي
جاسم : متقولش على اختي مجنونه ولم لسانك
عز : لا ياحبيبي اقول براحتي دي بقيت مراتي
جاسم : طيب ابقى فكر تقول عليها كدا تاني وشوف هعمل ايه انا بس اللي اقول عليها مجنونه
عز : احنا هنبداها ياابن عمي
جاسم : بقيت ابن عمك دلوقت ماشي ماشي مالها بقى المجنونه عايزه تعمل ايه من حركات جنانها
عز : عايزه تنزل البحر
جاسم : دلوقت
عز: مش بقولك مجنونه
جاسم : لا دي مجنونه وهبله كمان روح نام ياعز بعد الظهر نبقى ندرس الموضوع ده
عز : انا قولت كدا بردو خلاص عالساعه 2،كدا ننزل
جاسم : خلاص ماشي ياكبير
أغلق الهاتف
نوجا : ايه اللي منيمك هنا ومين نقلني عالسرير
جاسم : انا عندك مانع
نوجا : طول ماانا عايشه إياك تمسني فاهم
جاسم : انا محدش يامرني يانوجا مفيش حد يقدر يامرني يابنت العمري
نوجا : اسم عائلتي أرقى وانظف من اني واحد زيك ينطقو على لسانه
جاسم : ماهو اسم عائلتي كان أرقى بكتير من انك تتشرفي ويبقى لقبك
نوجا : كان هيبقى أرقى لو مفهوش واحد زيك ياابن الشريف
جاسم : عالفكره لسانك عايز يتقص وشكلك عايزه تتادبي وانا اللي هادبك
نوجا : مبقتش اخاف منك ولا احترمك ياجاسم الصوره اللي كنت رسامها ليك خلاص اتمحت الصوره الإنسان اللي كان في دماغي اتشوهت عمري ماكنت متوقعه انك كدا
صمت جاسم للحظات وتركها وذهب ولكن تلك المره خارج الجناح الخاص بهم
قامت من على سرير بذلك الفستان وقررت الدخول لتأخذ حمام ولكن هيهات فكيف ستفتح تلك الفستان حاولت كثيرا
ظلت تبكي حتى عاد لها بعد ساعتين سمع صوتها تبكي دخل مخضوض إلى غرفتها جلس بجانبها
جاسم: في ايه بتعيطي ليه حد اتصل زعلك


هزت رأسها نافيه
جاسم : طيب في ايه.... ومغيرتيش ليه الفستان ده مزهقتيش منه
نوجا ببكاء ماهو انا مشعارفه افتحه
جاسم : هو انتي بتعيطي علشان كدا
نوجا : اه
جاسم : ياسنتك سودا ياجاسم
نوجا : في ايه
جاسم : مفيش
لفي وانا هفتحه ليكي
نوجا : لا خلي مرام تفتحه ليا
جاسم : يامتخلفه مرام مين اللي تيجي تفتحه لفي يابنت
ادرات ظهرها وفتحته لها
نوجا : يلا اطلع برا علشان عايزه اغير
جاسم : حاضر..... نوجا
نوجا : خير



اظهار التوقيع
توقيع
Hekayat Banat




09-07-2019
#26  

افتراضيرد: رواية اغتصاب بالاتفاق للكاتبة سلمى المصري

الفصل الرابع والعشرون
______________________________________________
نوجا : لأخلي مرام تفتحه ليا
جاسم : يامتخلفه مرام مين اللي تيجي تفتحه لفي يابنت ادرات ظهرها وفتحته لها
نوجا : يلا اطلع برا علشان عايزه اغير
جاسم : حاضر. .... نوجا
نوجا : خير
صمت للحظات
جاسم : انا مش وحش اوي زي ماانتي شايفني ومكنتش اتمنى اني اشوه صورتي في عينك
نوجا : انت بتهزر ياجاسم


جاسم : بهزر في ايه
نوجا : اغتصبتني وبتقولي انا مش وحش اوي ومشعايز صورتك تتشوه ماهو يبتهزر يامجنون
جاسم : انتي صح
وخرج جاسم من الغرفه
نوجا : اللي عملته ميتغفرش ياحبيبي يارتني اقدر اكرهك ياريت كرهك كان بسهوله
ودخلت لتأخذ حمام يريح اعصابها
ظل جالس على الاريكه يبدو عليه الغضب والألم
رن هاتفه وجدها الثانيه ونصف فعلم دون أن ينظر انه عز
عز : ايه ياجاسم اتفقنا على 2 وساعه دلوقت 2.30
مرام كلت دماغي
جاسم : حاضر نص ساعه ونتقابل في لوبي
خرجت بعد ربع ساعه من إنهائه المكالمه
دخل جاسم الغرفه
نوجا : بعد اذنك لما اكون في أي مكان ياريت تخبط
جاسم : بس انتي مراتي يعني عادي لو دخلت في أي وقت
نوجا : لا مش عادي لأني مش بعتبرك زوجي فهمت
جاسم : اللي يريحك
نوجا : كنت عايز حاجه
جاسم : عز اتصل بيا وعايزينا ننزل معاهم
نوجا : تمام هلبس وننزل
فتح الدولاب واختار فستان بنفسه لها
جاسم : البسي ده
نوجا : بس انا عايزه البس بنطلون وفيست
جاسم : مفيش لبس بنطاليل طول ماانتي على ذمتي
نوجا : طيب الفستان ده واسع اوي انا كنت جايبه علشان لو تخنت
جاسم :لا حلو كدا علشان ميبنش تفاصيل جسمك
نوجا : طيب
فتحت هي أيضا دولابه وجددت كل الأطقم سوداء وكحلي حتى لبس البيت
نظرت له بغضب
جاسم : في ايه يانوجا
نوجا : تعالى كدا
ذهب لها جاسم
نوجا : ايه المنظر ده
جاسم : هدومي يانوجا
نوجا : كله اسود وكحلي حتى اللي اشترتها قبل الزواج نفس الألوان
جاسم : ماانتي عارفه اني مبلبس غير لونين دول
نوجا : ليه
جاسم : انتي عايزه ايه دلوقت
نوجا : عايزه اعرف ليه بتلبس لونين دول
جاسم : نوجا مشعايز اتكلم في حاجه
نوجا : براحتك
أخذت الفستان وذهبت للحمام لتغير ملابسها نظر إلى دولاب والي ملابسه وقال في نفسه إلى متى سأظل اعيش في الماضي
بعد وقت قليل خرجت
جاسم : الفستان جميل عليكي الواسع بيبقى احلى عليكي
خجلت كثيراً واحمرت وجنتيها
ثم قال بغضب
جاسم : امسحي الزفت اللي في وشك ده مبحبش حد يشوفك وانتي في وشك مكياج
نظرت له بشمئزاز
نوجا : بتمثل الدور صح
جاسم بااستفهام : دور ايه يا نوجا
نوجا : دور الزوج الغيور اصلا انت متنفعش ولا حاجه من الاثنين
انت متنفعش زوج علشان تبقى غيور
جاسم : عندك اي اهانه تاني يانسمه
نوجا : انا مش بهينك انا بقولك الحقيقه
جاسم : شكرا لوقحاتك أقصدي صرحتك
واخذها ونزل
احتضنت مرام ونوجا بعض بشدة
عز : كأنهم مكنوش مع بعض امبارح
جاسم : ماانت عارف البنات بقى
عز : انت هتقولي
مرام : بتقول ايه ياعز
عز : انا اقدر اقول حاجه ياعمري
وقبل يداها
لاحظ في عيون نوجا انها كانت تتمنى هي الأخرى لحظات كهذه
عز : هنروح فين
وضع يده على كتفها وضمها لصدره قليلا وقال
جاسم :اللي حبيبة قلبي تأمر بي
كان ملامحها يبدو عليها الغضب أما عينها فضحتها عيناها التي تقول له لا تبتعد عني لا تبتعد
مرام : نوجتي قولي البحر علشان خاطري
نوجا : خلاص نروح البحر
وهم على شاطئ
كانو يلعبو بالماء من على شاطي كان يمارس هويته المفضله وهي القراءه فهو لايحب البحر برغم من ذلك كان ماهر في السباحه
عز : بقولك انا هاخد مرام وننزل البحر علشان هخاف تنزل لوحدها
جاسم : تمام ابعتلي نوجا علشان متبقاش لوحدها على الشاطئ
عز : حاضر
فعل عز ما طلبه منه جاسم
نوجا : عز قالي انك عايزني
جاسم : اقعدي ارتاحي من لعب شويا ثانيا هو هياخد مراته وينزل البحر وهتبقي لوحدك
نوجا : طيب انا كمان عايزه انزل
جاسم : لا انا مبحبش البحر وانتي مبتعرفيش تعومي
نوجا: بس انت بتعرف
جاسم : انا مشعايز انزل ومبحبش انزل البحر اقعدي بقى وخليني اكمل القراءه
جلست نوجا بجانبه وبعد ربع ساعه وجدها تنظر لكل من بشاطئ وكيف كانوا سعداء الا هي وجد دموع علي وجنتيها
جاسم في نفسه : هل حبي لكي هو سبب ضعفي معكي ولا أستطيع أن أرى دموعك اعرف اني سبب أكبر جرح في حياتك والله اتمنى ان تسامحيني أعلم جيدا انه لن يكون بسهوله ولكن اتمنى فيوم أن تغفري لي وتحبيني كما احبك.


مسك يدها ومسح الدموع من على وجنتيها
وحملها بين يده كأنها صغيرته
نوجا : هتعمل ايه ياجاسم نزلني يامجنون
جاسم : مجنون يابت بس لسانك ده
أخذها ونزل بها إلى البحر
نوجا في نفسها : لا أنكر أني الان اعيش معك اسعد لحظات
يالله فاانت والبحر كاتوام لا أحد يعرف مابداخلكم
جاسم : متبعديش وتسرحي علشان البحر غادر
نوجا : انتو الاثنين زي بعض ياجاسم
جاسم : اقصدك اني غادر
شعرت أن لسانها خانها فهو أراد اسعدها وهي الآن تقذفه بشعلة من لهب
لأول اول مره يشعر بضعف والحزن أمامها
نوجا : انا مش أقصدي
جاسم : خلص الكلام... يلا على انا تعبت وعايز ارتاح
خرج هي وهو كان يبدو عليه الحزن والغضب
وعلى شاطي
عز : ايه رايحين فين
جاسم : هنطلع بقى
عز : مالسه بدري ياجاسم
جاسم : لا كفايا
مرام : طيب سيب نوجا تقعد معايا شويا
جاسم : ماشي عن اذنكم
لم يفارق نظرها حتى اختفى من أمامها
مرام : خلاص مشي
نوجا : اه مشي.
اخذ حمام وخرج جلس على سرير وتمدد وقرر
انتهى الفصل الرابع والعشرين








اظهار التوقيع
توقيع
Hekayat Banat




09-07-2019
#27  

افتراضيرد: رواية اغتصاب بالاتفاق للكاتبة سلمى المصري

الفصل الخامس والعشرون
______________________________________________
لم يفارق نظرها حتى اختفى من أمامها
مرام : خلاص مشي
نوجا : اه مشي.
اخذ حمام وخرج جلس على سرير وتمدد وقرر
وعلى شاطي كان عز يسبح ومرام ونوجا على شاطئ
مرام : نوجتي هو انتي زعلتي جاسم في حاجه
نوجا بعد صمت للحظات : بتسالي ليه


مرام : أصله كان شيلك ونازل مبسوط اوي معنه بيكره المياه جدا
نوجا : صح لما هو بيكره المياه اتعلم السباحه ليه
مرام : دماغه كدا لما بيكره حاجه بيحطها في دماغه ولازم يتعلم كل حاجه عنها وايه فوائدها ومخاطرها قولتك قبل كدا جاسم محدش يعرف بيفكر ازاي
اومات برأسها
مرام : راحه فين
نوجا : هطلع اشوف جاسم
مرام : طويب ياقلبي
نوجا
نوجا : نعم
مرام : خدي بالك من جاسم جاسم بيحبك
نوجا : سيبها لربنا
كانت تأخر الف قدم كانت لاتريد مواجهته
دخلت الغرفة وجدته نائم جاءت لتخرج لكن مالا تعرفه أن نومه خفيف جدا
فاق وفتح الاباجورة
جاسم :، نسمة عايزك
نوجا : خير
جاسم : تعالى اقعدي
وأشار بي يده على سرير
نوجا : لا تعالى نعقد برا
جاسم : مفيش مشكله بس انا مبحبش اخد أوامر من حد
نوجا : مستنياك برا
قام من مكانه بثقل فكان يريد النوم كان يبدو عليه الإرهاق وهي تعلم
قام وجلس لاحظت تعبه
نوجا : خير ياجاسم
جاسم : انا عارف انك مبتحبنيش وحتى لو كان في بعض الاحترام ليا دلوقت مبقاش موجود علشان كدا قررت آننا نفصل
وقع الخبر عليها كالصاعقه ولكن حاولت أن تظهر عكس مابداخلها
نوجا : وده هيحصل امتى
جاسم : الوقت اللي تختاري
نوجا : شهر كويس
جاسم : لدرجه دي مش طايقني
نوجا : مش كدا
جاسم : خلاص 6 شهور كويس اوي
نوجا : كويس
رن موبايله برقم ذاك المجهول اخذ الموبايل ودخل غرفته مما جعلها تشك فيه ولكن هي تعلم أنه بعيد عن الجنس الآخر ولكن إسراء أطلقت عليه الدانجوان
نوجا :، خلاص وانا مالي كل اللي بيني وبينه 6 شهور
نفسها : تفتكري هتنسي حبك لي
نوجا: هدوس على قلبي خلاص كفايا مبقتش اقدر ابص في عينه
نفسها : مش بتقدري تبصي في عينه علشان عينك متفضحش حبك لي فهمتي
وفضلت بين جدال النفس طويلا ام هوا
جاسم : خير
..... : ايه الاخبار
جاسم بحزن : كل شئ هينتهي
...... بخضه : ليه
جاسم : مشقادره تسامحني شايفني مش راجل ومنفعش زوج وزي البحر غادر
...... : وبعدين
جاسم : اتفقت معاها اننا هنطلق بعد ست شهور
.....: قولتلك بلاش تعمل كدا هتكرهك
جاسم : اتعودت على جرح اللي بيحبوني في سر لازم تعرفه علشان يوم مايحصل الطلاق أو يحصلي حاجه انت اللي هتقولو ليها
في غرفة مرام
مرام : وانتي كمان واحشتني ياماما احنا بخير وكويسين
سلوى : اخوكي عامل ايه مع مراته
مرام : الحمدلله بخير كأنه معانا من شويا
سلوى : بيعاملها كويس
صمت لبرهه
في غرفة جاسم
........ : انت ازاي تخبي عليا حاجه زي كدا
جاسم : مقدرتش مقدرتش
...... : بردو ازاي تخبي عليا
جاسم : معرفش مكنتش هقول لحد اصلا وميسرها تكتشف مع الايام
....... : مبقتش افهم ياصاحبي
جاسم : انا نفسي مبقتش فاهم نفسي
....... : خلي بالك من نفسك ومنها ولسه معاك ست شهور يمكن الظروف تتغير
جاسم : مفيش حاجه بعيده عن ربنا...... عرفت سليم طلع مين
........ : طلع مين ابهريني ماهو يوم المفاجآت العالمي
جاسم : طلع اخوها في رضاعه
.......... : البس يا معلم
جاسم : لم نفسك مبحبش الألفاظ دي
...... : جاسم انت بقيت تتعصب عليا كتير
جاسم : متزعلش ياصاحبي بس اديك شايف اللي انا فيه
....... : ربنا يعديها على خير بإذن الله


جاسم : يارب
جلست مع نفسها وقررت دخلت له الغرفه وجدته يضع التليفون
نوجا : يااه كانت مكالمه رومانسيه اوي كدا اول مره اشوفك ماسك الموبايل ساعه
جاسم وكأنه يدافع عن نفسه : لا والله ابدا ده واحد صاحبي
جاسم في نفسه ايه اللي بعمله ده هو انا ليه بضعف اقصدها كدا





اظهار التوقيع
توقيع
Hekayat Banat




09-07-2019
#28  

افتراضيرد: رواية اغتصاب بالاتفاق للكاتبة سلمى المصري

الفصل السادس والعشرون
______________________________________________
نوجا : اه ممكن سؤال
جاسم : اتفضلي
نوجا : انت كنت بتشغل ايه قبل ماتدخل صراع رجال الأعمال
جاسم : هجاوبك على سؤال بس متساليش عن تفاصيل تمام


نوجا : حاضر
جاسم : ضابط
نوجا: بجد
جاسم بحزن : بجد..... كنتي قولتي عايزه تتكلمي معايا خير
نوجا : انا حاسه اني بعيد عن ربنا اوي وحاسه اني سبب الوجع والتعب اللي انا فيه من كدا
جاسم : كلام كويس
نوجا : وبناءً على ذلك قررت اني ألبس الخمار
جاسم بسعاده : احلفي
نوجا : اه والله
قام من مكانه وحملها ولف بها
جاسم : ده اسعد قرار فكرتي في
لم ترد عليه كانت في مكان آخر لا تعلم ماهذا الشعور الجميل الذي سيطر عليها لكن ظن انها غضبت من فعلته
جاسم : انا اسف مشهكررها
نظرت له بغضب لم تنظر له لأنها تضايقت من حركته ولكن من اعتذاره
جاسم : لدرجه دي اضيقتي
نوجا : مبقتش فاهمك
صمت الاثنين
نوجا : انا عايزه اتخمد
جاسم :اسمها انام اتفضلي جوا وانا هنام على كنبه دي
نوجا : طيب ماتدخل تنام جوا وانا انام هنا
جاسم : صح مش شايفني زوج محترم بس مش لدرجه دي شايفني مش راجل
نوجا : مقصدش كدا
ربع يده امام صدره
جاسم : امال اقصدك ايه
نوجا : انت من يوم الفرح منمتش وقولت تنام على سرير علشان تريح ضهرك مش كل حاجه تاخدها على مزاجك
كانت تتكلم بعلو صوت نسبيا
ضغط على بدايه من فرط العصبيه وبصوت عالي جدا
جاسم : اياكي تعلى صوتك عليا تاني انتي فاهمه وترك الغرفه وخرج
دخلت الغرفه وأغلقت الباب بمفتاح
نوجا : أن شاء الله ضهرك يتكسر
كان يتكلم في الهاتف مع ذاك المجهول للمره الثانيه
...... : انت متخلف
جاسم : ليه وقولتك احترم نفسك وأنت بتكلم معايا
...... : ياجاسم بهدوء اتعامل معاها بهدوء دلوقت زمانها خافت منك اكتر
جاسم : مشعايز حبي ليها يتحول لضعف
....... :،الحب مش ضعف ياحبيبي
جاسم : المطلوب
...... : تروح تشتري ليها خمار وتتطلع تصالحها
جاسم : خمار منين في بلد الكفار اللي انا فيها دي
...... : هديك عنوان لبس محجبات هتلاقي عنده
جاسم : ماشي مانشوف آخرها ايه مع بنت العمري
..... : خير بإذن الله ياابن الشريف
اخذ منه العنوان وانطلق حيث ذلك العنوان اشتري لها من هناك فستان وخمار وبعد الاكسسوارات
جاسم : والله فنان ياجاسومه
اخذ الشنط وطلع حيث الجناح فتح الباب ودخل
جاسم : نوجا نوجا
جاء ليفتح الباب وجده مغلق.
جاسم : افتحي يانسمه بتطلي هزار
نوجا : عايزه انام
جاسم : طيب افتحي هوريكي حاجه واقفلي عالطول
نوجا : قولت لا
جاسم : علشان خاطري يانوجا
نوجا بغضب : ملكش خاطر عندي
رمي الأكياس من يده
جاسم : انا غلطان اني جاي اصلحك اولعي مش جاسم الشريف اللي تخلي عيله يتحايل عليها خلاص اللي بينا انتهى
ف بيت حازم
ياسمين : حازم لحد امتى بقي هتفضل واخد الموقف ده
حازم : لحد مااموت انتو قولتلي عاملها كويس لما تشوفها مش أفضل رايح جاي عندها
ياسمين : يعنى مش هتيجي بكرا وهي موجوده
حازم : عندي مؤامريه تبع شغل
ياسمين : عندك استهبال تبع الشغل
نظر لها بعين من غضب
حازم : واضح اني دلعتك بزياده ودلعك خليكي تتطولي عليا
ياسمين :، حازم مقصدش طيب انا اسفه
حازم : مخصامك اسبوع
ياسمين : لا ياحازم
حازم : مشعايز كلام تاني مفهوم
اومات برأسها
اتصلت سلوى عليه
حازم : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
سلوى : وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
ولا كأنك عندك أهل تسأل عليهم ولا اتصلت على اخوك تسأل عليه
حازم : معلش ياامى كان عندي مؤامريه تبع شغل ولسه داخل البيت والله مكنش أقصدي أقصر معاكم
سلوى : طيب ياحبيبي انا قولت اطمن عليك
حازم : متحرمش من سؤالك ابدا
سلوى : ربنا يباركلي فيك عامل ايه مع مامتك
حازم : محتاج اترمي في حضنك اوي عمري ماكنت كدا ياماما عمري ما كنت قاسي كدا تعبان اوي من قسوتي دي
سلوى : في ايه بس ياحبيبي مالك
حازم : نفسي الاقي مبرر واحد يخليني اسامحها هتجنن ياامى
سلوى :طيب اقوم هات شنطتك وهات مراتك وجاسم وتعالي اقعد معانا يومين
حازم : ياسمين عزمتها عندنا بكرا
سلوى : انا هعزمها عندي علشان ابقى معاك
حازم : حاضر ياماما ساعه وهكون عندك
أغلق الهاتف معاها
سلوى : ربنا يريح قلبك ياابني ربنا يسامحك ياسهير
انتهى اليوم بكل مافيه من أحزان
لم يفارق الشاطي تلك الليله
خرجت برا غرفتها ورأت مااحضر لها حزنت كثيرا لأنها دئما تحزنه في الوقت الذي يحاول أن يكفر عن ذنبه فيه
حلت الجوناء الذهبيه على الجميع
دخل الجناح عينهمثل كاسات ألزم من أثر الإرهاق رأته هكذا
نوجا : ينفع منظر عينك كدا
جاسم : مشفارق كتير
نوجا بابتسامه : عجبني النقاب والفستان اوي
جاسم : مبروكين عليكي
نوجا : جاسم هسالك سؤال عارفه انه هيضايقك لكن لازم اسأله
في قصر أحمد الشريف في غرفة سلوى كان جالس على الأرض وضع راسه على رجلها كانت تتداعب شعره
حازم : بحبك اوي ياماما


سلوى : انا كمان بحبك اوي ياابو جاسم
حازم باابتسامه : ايوه بقى ياسولي اشتغلنا بالألقاب
سلوى : سولي ماشي ماشي يازوما نسمح بيها الماردي
مخاصم مراتك ليه.
حازم : عرفتي منين
سلوى : من طريقة كلامك ياعمري
روي لها ماحدث
سلوى : طيب انا هشدلك ودنها بس هشدك انت كمان
حازم : ليه عملت ايه بس ياماما
سلوى : فين المؤمرايه بتاعت النهارده يازوما علمتك انك تكدب يازوما
حازم : بصي ياماما والله انا ببقى كويس واقول هقابلها كويس مجرد ماالمعياد يقرب أفضل افتكر عملت ايه واتقلب
سلوى : انا هحضر معاك الغدا النهارده ونشوف
في الجناح وقع سؤالها كالصاعقه على أذنيه









اظهار التوقيع
توقيع
Hekayat Banat




09-07-2019
#29  

افتراضيرد: رواية اغتصاب بالاتفاق للكاتبة سلمى المصري

الفصل السابع والعشرون
______________________________________________
في الجناح وقع سؤالها كالصاعقه على اذنيه
نوجا : رد عليا ليه عملت فيا كدا ليه
توتر جاسم جدا.
جاسم : مشعايز اتكلم في حاجه احنا مش اتفقنا عالطلاق بتسالي ليه تأني
نوجا :، بسأل ليه خدت مني براءتي وفرحتي وتقولي بتسالي ليه
عملت فيا أبشع الجرائم وأصعب وجع وتقولي ليه


جاسم : كفايا بقى كفايا قولت مشعايز كلام في الموضوع ده اتفضلي نامي ومشعايز كلام تاني
ظلت واقفه أمامه
جاسم بصوت مرعب اخافها : اتفضلي
دخلت إلى غرفتها وكان البكاء حليفها الأول
اما في غرفة عز كان يجلس بجانب مرام يتاملها وهي نائمه
عز : ربنا يجعلني ديما سبب راحتك وسعادتك
فاقت من نومها ونظرت له بي ابتسامه.
مرام : بتعمل ايه
عز : بحمد ربنا على النعمه اللي ادهاني بحمد ربنا على اجمل وارق بنوته ربنا رزقني بيها
خجلت مرام
مرام : بحبك اوي ياعز
عز : الحب كلمه قليله أوي عن اللي في قلبي ليكي
مرام : هيفضل حبك ليا طول العمر
عز : طول ماانا عايش حبي ليكي هيزيد ولما مت روحي هتبقى حواليكي
مرام : بعد الشر عنك مقدرش اعيش يوم من غيرك ياعمري
قبل رأسها
عز : حبيبي عايز يروح فين
مرام : ايه اللي تختارو ياعمري
عز : يااوختي على الرقه والبراءة
مرام : بس بقى
ضمها إلى صدره وجعل رأسها بجانب قلبه
عز : هتفضلي جوا قلبي عالطول ياميرو
في قصر الشريف
على مائدة السفره
احمد : شركة ملهاش طعم ولا حس من غير جاسم وعز ولا بيت لي طعم من غير جاسم ولا مرام
حازم : واخد بالك ياحسام اقصدو اني وجودنا ملهوش لازمه
حسام : واخد بالي أوي
احمد : اتلم ياض انت وهو انا قولت كدا انا بس متعود انكم ديما حواليا وبعدين مرام اول مره تبعد عني كتير كدا
سلوى : والله واحشتني اوي هي ونوجا بيعملو حس للبيت
حسام : انتو اتصلتو على جاسم ونوجا اطمنتو عليهم
سلوى : اه ياحبيبي
حسام : كويسين ياماما
سلوى بقلق : اه ليه انت اتصلت وقالو غير كدا
حسام بتوتر : لا ياماما بس بطمن ماانتي عارفه جاسم يكون زعلها ولا حاجه
احمد : لا بخير ياحبيبي انا كلمت نوجا وسالتها
كانت تجهز سندوتش لحازم
ياسمين : اتفضل ياحبيبي
حازم بغضب : مشعايز حاجه
دمعت عيناها وتركت الاكل وذهبت إلى غرفتها
نظر له أحمد فهمت سلوى ومالت عليه بصوت هامس
سلوى : اتلم
حازم : ياماما
سلوى: ولا كلمه
أنهى أحمد طعامه
احمد : حازم عايزك ورايا على المكتب
حازم : حاضر
ذهب أحمد
سلوى : اشرب
دخل حازم وراه
احمد : ايه اللي حصل ده
حازم : يابابا احنا متخاصمين وهي فاهمه لما اكون مخصامها ميحصلش كلام بينا
احمد : عايز تعمل كدا بينك وبينها لكن تكلمها كدا اقصاد حد تبقى مش متربي ومتعرفش تبقى زوج
حازم : يابابا
احمد : ولا كلمه الراجل الصح اللي لو الدنيا قايمه حريقه بينه وبين مراته ميبنش لحد فاهم
حازم : فاهم يابابا
احمد : اتفضل تتطلع تصلحها
حازم : هي غلطت الأول وتتطاولت عليا
احمد : بقيت بتكلم كتير وتجادل اكتر
حازم : حاضر يابابا
خرج من عند ابيه غاضب لاحظته سلوى
سلوى : حازم تعالى ياحبيبي
ذهب لها حازم
سلوى : مالك ياقلب ماما
حازم بحزن : بابا بقى يعملني وحش اوي بابا مبقاش يحبني بقى شايفني انسان وحش اوي كلي أخطاء
سلوى : انت عارف معزتك عند بابا ازاي وهو لما بيشد على حد فيكم بيبقى عايز مصلحته
حازم : لا ياماما انا قبل ماتجوز وبعد ماتجوزت كنت بعمل مصايب ومكنش بيعملني كدا مكنش حتى
من ساعة ما قررت الانفصال عن البيت وهو بقى يتعامل معايا كدا
هو صح ياماما اللي بعيد عن العين بعيد عن القلب
سلوى : مفيش الكلام ده ياعمري هو ممكن يكون زعل منك شويا علشان فضل يتكلم معاك كتير وانت رفضت لكن حبك في قلبه عمرو
مايتمحي
رن هاتف حازم
حازم : السلام عليكم معاك يافندم حاضر هبقي عند حضرتك في خلال نص ساعه حاضر في امان الله
سلوى : يالهوي عالظابط اللي زي القمر ده
وقبلت راسه
حازم: ربنا مايحرمني منك ابدا ياامي
سلوى : متتاخرش ياعمري علشان مامتك جايه
حازم : حاضر ياامى
ابتسم لها وذهب دخلت سلوى غرفة مكتبه
احمد : خير ياسلوي
سلوى : في ايه يااحمد بتشد على حازم كدا ليه
احمد : افندم


سلوى : أحمد حازم مش حملك ولا زي جاسم ده يتيم ومتطلتم وأمه عايشه متزودش تعبه بشدتك عليه من وقت ماساب البيت وانت بتبهدل في
احمد : ايه ربط ده بي ده
سلوى : سؤال ده ليك مش ليا وبليل لما سلوى تيجي ياريت بعد اذنك متشدش عليها اقصادها علشان يعملها كويس الولد نفسيته تعبانه وكتر خيره انه قادر حتى يشوف وشها بعد اللي عملته فيه.
في الجناح الخاص بيه لم يستطيع النوم اكتر من ساعتين قام وصداع يهشم راسه
كانت لم تنم شعرت بي قدمه سمعت آهات وجعه
خرجت سريعا
نوجا : مالك في ايه
جاسم بوجع : عندي صداع.
نوجا : اكيد من قلة نوم وطبعا مشعارف ترتاح على الكنبه قولتلك ادخل نام جوا
جاسم : ياحبيبتي مينفعش تنامي انتي هنا
خفق قلبها من تلك الكلمه
جاسم : مالك
نوجا :، مفيش اقوم بس انت وبتطل عناد ونام شويا جوا
جاسم : حاضر
قام من مكانه
نوجا : شكلك مرهق جدا
جاسم : فعلا...... عايزه تروحي فين النهارده
نوجا : لما تصحي نتكلم
جاسم : طيب
دخل على سرير ولم يشعر بشئ آخر حتى التاسعه ليلا
خرج من الغرفه وجدها تشاهد احد البرامج الدينية وتبكي
جاسم بخضه : مالك بس
نوجا ببكاء: اصل
جاسم : اهدي بس اهدي
مسح لها دموعها بيده
جاسم : مالك
نوجا : اصلي الشيخ كان بيتكلم عن التوبه وكان بيحكي قصص مؤثره اوي عن التوبه وقد ايه ربنا غفور رحيم تواب
جاسم : احنا محتاجين صفحه جديده نفتحها مع ربنا ايه رايك نفتحها سوا
نوجا: موافقه
جاسم : تمام هنشجع بعض على الصلاه والدروس الدينيه تمام
نوجا : وحفظ القرآن
ابتسم ابتسامه عاذبه
جاسم : لعل الله يقبل توبتنا
نوجا : ربنا حنين اوي
جاسم : يلا اقومي علشان نخرج
نوجا :، حاضر.... هلبس الخمار والفستان
جاسم : ايوه بقى
يتراه ايه اللي هيحصل في الخروج دي انتظرونا










اظهار التوقيع
توقيع
Hekayat Banat




09-07-2019
#30  

افتراضيرد: رواية اغتصاب بالاتفاق للكاتبة سلمى المصري





الفصل الثامن والعشرون
______________________________________________
جاسم : لعل الله يقبل توبتنا
نوجا : ربنا حنين اوي
جاسم : يلا اقومي علشان نخرج
نوجا : حاضر..... هلبس الخمار والفستان
جاسم : ايوه بقى
وبعد قليل خرجت بالفستان الجديد كان شكلها مختلف جدا
جاسم : اتصدقي شكلك حلو اوي

نوجا : حاسه اني مولده من جديد
جاسم : يارب ديما تكون الفرحه في عينك زي دلوقت
ابتسمت بخجل
نوجا : مش يلا
جاسم : امرك يااميرتي
مد يده لها كي تمسكها نظرت له طويلا فاهمه انها لاترغب في هذا ضم يده في خجل وضحك بضحكه لم تفاهمها
جاسم : الواحد بيعمل حاجات وهو مشقادر يقتنع انها مش من حقه
صمتت قليلا
نوجا : مش يلا
فتح الباب لها ونزلو سويا
ومجرد أن فتح باب الاسانسير وجد أمامهم رؤى
رؤى : جاسم حبيبي
نظرت له نوجا نظرت غضب نظر لها بالدفاع عن نفسه
رؤى : ازيك ياجاسومه عامل ايه
ومدت يدها لتصافح
وفجأه مدت يديها نوجا وسلمت عليها هي
نوجا : اصلي هو محرج يقولك انه مش بيسلم على الجنس الآخر باايده
ابتسم جاسم وضع يده على فمه كي لاتراه رؤى
رؤى : اه ومبيكلمش كلام مع الجنس الآخر
قالتها بي استهانه
نوجا : لا بيكلم بس في حدود
رؤى : ومين بقى حضرتك المحامي بتاعه
وضع يده على كتفها وضمها له ثم قال
جاسم : نوجا مراتي
رؤى : انت اتجوزت امتى
جاسم : من كام يوم وجينا هنا نقضي شهر العسل
رؤى : مش عزمتنا يعني
جاسم : معلش اصلي الموضوع جاه بسرعه
رؤى : اه الف مبارك ياجاسومه وعقبال الذريه الصالحه الف مبارك يامدام نوجا.
نوجا : الله يبارك فيكي
رؤى : نبقى نتقابل بقى ياجاسم بدل هتبقى هنا كام يوم
جاسم : انتي جايه هنا ليه صح
رؤى : انت ناسي اني مترجمه ولا ايه وجايه مع وفد هنا
جاسم : اه ربنا يوفقك خلاص اشوفك تاني بإذن الله
نوجا بحده : معتقدتش لأننا هنسيب الفندق النهارده أصله مشعجبني صح ياحبيبي
جاسم : صح
رؤي بغيظ: فرصه سعيده ياجاسم
جاسم : انا اسعد يارؤي
تركته رؤى وغادرت
نوجا بغضب : مين الهانم وإزاي تسمح لحد اصلا يسلم عليك كدا دي كانت هتسلم وتبوس كمان
جاسم : ياحبيبتي هما متعودين على كدا في خلال نطاق اللي شاغلين في
نوجا : ماهي لو لاقتك مش مدى مساحه لشئ زي كدا كانت عمرها مافكرت في كدا
جاسم : يانوجا.... طيب وعد بعد كدا مش هسلم على أي ست باايدي حلو كدا
نوجا : اه حلو
جاسم : يلا بقى نتعشي علشان جعان جدا
نوجا : طيب
جلسو في مطعم رومانسي جدا
وبعد أن طلبو الأكل
جاسم : مالك بس مضايقه كدا ليه
نوجا : مفيش.... عايزين نروح بدري علشان نلغي الحجز من الفندق ده
جاسم : انتي كنتي بتكلمي جد بقى
نوجا : اه ولا عايز تتطلعني كاذبه اودام الهانم
جاسم : مش موضوع كدا بس مرام هتتضايق لو عرفت
نوجا : انا هبقي اتكلم مع مرام
جاسم بخبث : بس انا الفندق عاجبني
نوجا : خلاص خليك في لوحدك
جاسم : نوجا اتلمي المكان اللي ابقى في هو اللي تبقى في
صمتت ولم ترد عليه
جاسم : عالفكره بكلمك مش بكلم خيالك
نوجا : وكلامك مش عاجبني خلصنا
صمت لأن الجرسون قدم الاكل
وبعدها أن أنهى الجرسون مهمته
جاسم :كلي
نوجا : نفسي اتسددت
جاسم بهدوء : براحتك
وتناول طعامه بهدوء وصمت نظرت الي ناحيه الثانيه وترقرت الدموع في عينها
رآها جاسم قام من مجلسه وجلس بجانبها
جاسم : خلاص ياحبيبتي حاضر النهارده هنمشي بس بلاش دموع دي
نوجا : حب ولا شفقه
جاسم : مش فاهم
نوجا : يعنى بتعمل معايا كدا ليه حب ولا شفقه
صمت كثيرا هل كل هذا لشفقه هل حبي لها لم يظهر حتى الآن أعلم أني جرحي لكي هو السبب ولكن طعناتك زادت والمتني كثيرآ
وجدته شارد
جاسم : يلا علشان نتطلع يلا
قامت معه على مضض وعندما وصلو إلى ريسبشن وجدته يتحدث مع موظفه الاستقبال
وبعد أن أنهى كلامه معاها
تعالى نعقد عقبال ماينزلو الشنط
جلس أمامها كان شارد للغايه علمت انها سبب مضايقته وأنه شارد بسبها
جاء النازل ومعه الشنط اخذ منه جاسم الشنط
جاسم : يلا يانسمه انا حجزت في اوتيل تاني
اومات برأسها
فتح باب الجناح وجد هاتفه يرن بالرقم المجهول
جاسم : ادخلي وانا هخلص المكالمه واجي
نوجا : وليه متكلمش جوا
جاسم : مش كل حاجه فيها استجواب اعمل اللي يعجبني اتفضلي
وتركها ونزل إلى الريسبشن
نوجا : ماشي ياجاسم
في الريشبسن الاوتيل
........ : معلش ياصاحبي انت عارف هي قد ايه مجروحه لكن معلش كله هيهون بإذن الله وبعدين هي لو مش بتحبك مش هتغير عليك
جاسم: ساعات ببقى هاين عليا اقولها كلام سم بس بتصعب عليا
....... : بكره تروق وتحلي
جاسم : اتمنى كدا ياصاحبي
........ : متنساش تكلم مرام بقى علشان متزعلش منكم
جاسم : بإذن الله هكلمها الصبح
...... : تمام
وبعد إنهاء المكالمه صعد إلى الغرفه
وجدها تجلس على الاريكه بملابسها
نوجا : ايه الهانم اللي كنت بتكلمها حنت عليا وقالت كفايا ساعه كلام
جاسم : هانم مين
نوجا : رؤى
جاسم : انا مكنتش بكلم رؤى ومكنتش بكلم رجاله اصلا
نوجا : والله
جاسم : والله وعايزه تصدقي صدقي مشعايزه براحتك
مرت ايام شهر العسل التي من المفترض انها كانت فرصة جاسم لتكفير عن ذنبه ولكن مررت في شجار معه نهائيا

جاسم : نسمه النهارده كان آخر يوم في شهر
اكمل بسخرية في شهر العسل والمفروض نكون النهارده في القاهرة ياريت تلمي حاجتنا علشان الطياره بعد ثلاث ساعات من دلوقت
نوجا : حاضر
جاسم : لو عايزه نمد الاجازه امدها
نوجا : لا ماما سلوى ونانه وحشوني
جاسم : طيب يا حبيبتي اساعدك في لم الحاجه
نوجا : لا عادي
جاسم : طيب هطلب فطار هطلب ليكي معايا
نوجا : اوكي
مسك الهاتف وطلب الفطار
وهاهي صوت عجل الطائره وصل بهم إلى المطار
مرام : ابيه هما هيتظرونا في المطار
جاسم : انا وعز اتفقنا انه مفيش داعي وأنهم ينتظرونا في البيت احسن
مرام : تمام ..... مالك يانوجتي
نظر لها وجدها شارده
لمس على وجهها
جاسم : سرحانه في ايه
نوجا : ابدا
مرام : الحب مبهدلها ياعيني
نوجا : بس يامرام
جاسم : في ايه
مرام : في سر خطير لازم اعترفلك بي
نوجا : قولت بس يامرام
جاسم : استنى يانوجا سر ايه
مرام : الهانم واقعه في غرامك من اول نظره من اول لقاء ليكم على السلم عملتها ازاي دي يادانجوان
نظر لها والفرحه تملئ عينه
جاسم : بجد
عز : نوجا اوعي تأمينها على اسرارك تاني البت دي فتانه
جاسم : انتي زعلتي ولا ايه
لم تتكلم ونظرت إلى جه الأخرى
مرام : في ايه يانوجتي انتي زعلتي ولا ايه ولا خايفين تتحسدو
نوجا : مفيش زعل بين الإخوات يانوجا
دخلو القصر وبعد السلام والمباركارت صعدوا إلى الجناح الخاص بهم
نوجا بغرور وعجرفه كما تعلمت منه : عالفكره لو كنت بحبك فالكلام ده أصبح ماضي ملكش حب في قلبي
جاسم : عادي كلها ست شهور وكل شئ هيخلص



اظهار التوقيع
توقيع
Hekayat Banat






الكلمات الدلالية (Tags)
للكاتبة, المصرى, اغتصاب, بالاتفاق, رواية, صممى


الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
رواية الوحش الثائر بقلم اية محمد كاملة ,رواية احفاد الجارحى اميرة نفسى المنتدى الأدبي 1 03-06-2019 04:42 AM
قراءة رواية شهد الحياة بقلم/زيزي محمد كاملة بدون تحميل,رواية شهد الحياة اون البنت شادو قصص - حكايات - روايات 0 01-28-2019 06:39 PM
روايات شهرزاد,روايات ادبية,اراقص القمر,رواية تراقص القمر,رواية ابواب الجحيم بال مون,رواية دموع سوداء موجوع قلبى المنتدى الأدبي 5 09-10-2018 08:20 PM
رواية الحب الاعمى رواية كاملة و بدون انترنت ضحكة خجل قصص - حكايات - روايات 3 04-29-2018 06:19 PM
رواية لا اعرف كيف احببتك ( رواية كاملة ) ضحكة خجل قصص - حكايات - روايات 3 04-29-2018 06:18 PM


الساعة الآن 04:40 AM.


Powered by vBulletin Version 3.8.8 Alpha 1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd Trans
new notificatio by 9adq_ala7sas
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.

خيارات الاستايل

  • عام
  • اللون الأول
  • اللون الثاني
  • الخط الصغير
  • اخر مشاركة
  • لون الروابط
إرجاع خيارات الاستايل